| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 雜 |
分類: 章の生活日誌 |
最近似乎黑色暴雨經常出現,成個禮拜都落雨,出街無時無刻擔住雨傘,雨點就滴滴答答打落黎,呢種濕濕漉漉、昏暗陰沉既既感覺實在唔討好!
測驗,未嘗係件壞事,對於我呢類人黎講絕對有用。唔知幾時開始CHEM同ECON就脫離左主車群,唯有測驗殺到埋身先會有個自發性追,肯溫習+__+ 但有時下苦功溫明晒書既內容,做卷又係另一回事。希望除左中文同埋CHEM之外就唔好再有咩差池喇...呢幾日聽到身邊好多人嗌住話退修,亦得老師批准。雖然我考完之後諗過成千上萬次想DROP CHEM,讀少科的確會騰空好多時間,但對自己個保障少左。結果,只係空想,要付諸實行似乎並非咁容易。
諗深層,測完驗似乎唔見得自己輕鬆好多,忙IES、忙ART EXHIB、忙溫習、卻不能忘,距離FINAL EXAM尚餘廿日,有少許諷刺>_< 有時候,我真係希望自己每日就算再忙都好,臨訓之前都可以抽少少時間記番啲果日既事-__- 但每每都會有無數個藉口係腦海中湧現,某啲重要事情丟淡左就無咩動力用文字再記番。以下呢幾段文字應該係兩個月前打落,哎喲其實咁樣睇番我自己都覺得好雜亂無章囉,不過是但啦-V-
**********
二月廿二日。晏咒同乾媽同媽咪既舊同事係佐敦飲茶,對上一次見佢地應該兩年前,佢地啲囡全部都大個左不少-V- 有個三年級既妹妹藝術造詣好高@@ 畫既畫好靚,仲識得單憑記憶摺恐龍、同孔雀既野送比另外啲小朋友!基本上每個星期係婆婆屋企食飯既時候都會見到澄澄同埋汛汛,呢兩個鬼靈精只要唔爭野玩、食飯唔扭計既都幾討人喜愛既!有時汛汛會刻意講番啲BB話撒嬌,每次玩包剪泵既時候都係慢出要贏人LOL 細佬吸收能力比同期小朋友快,無論學英文拼音定係寫筆劃較多既字都好叻,希望唔係「小時了了,大未必佳」啦。
三月六日。話說V.A.果份FABRIC ART已經做好嚕,宜家比ART CHAN收左黎做GOOD WORK添,不枉放左好多心機同埋時間落去個布袋到,坦白講真係幾靚架XD. 最近同班上面某啲有志入士傾過學期尾既ART EXHIBITION...當中聽到個好吸引既主題,希望到時可以實踐出黎,相信到時呢個體驗好似上年CONCERT咁一樣難忘!
三月八日。宜家除左四科核心科目之外,連ECON都補埋ANDREW LO鞏固番。可能因為DEMAND & SUPPLY都係啲幾熟悉既課題,所以跟起來無咩太大困難...希望遲啲佢可以幫我清番EXTERNALITY既CONCEPT啦^0^ 其實ANDREW講野比Y.Y.LAM仲要快,有時佢用既例子好深刻,講完仲會自己一個咔咔聲咁自HIGH,好搞笑XD.
三月十五日。傑生會第二屆理事就層典禮,件SUIT又有機會大派用場@@ 見到自己有份撰稿果本紀念特刊面世好開心,個鍍金襟章同金屬書簽都好靚囉!我呢日既崗位都係負責招待傳媒記者,星島、新城、有線都SET晒錄影機,場面幾鼎盛。呢日學校好多同學都黎左幫手擔任接待處義工同埋禮儀小姐,爸爸媽咪同校長都有到場支持-V- 禮成之後大家都聚集埋一齊影相傾計,仲有機會將屬於自己既卡牌派比身邊既人,感覺好特別*V*
三月十八日。由細到大我都比警匪同有關醫護同法律人員既情節吸引住。當然目前播放緊既《叛逃》都包括在內,內容固然扣人心弦,但劇中果種調查技術未免太高科技、太誇張...嘻愈睇呢段就愈覺得自己係個電視精-3- 但自從睇完《單戀雙城》就幾鍾意陳展鵬同埋陳茵薇,宜家仲好想去檳城啊,好多呢啲螢幕情侶都好SWEET添囉!
ART EXHIBITION開會去,有熱衷既心、明確既主題實事半功倍。做文書既決定好正確,處理文件係我興趣黎LOL仲可以避免約開會既苦惱:$
|
網主回覆
果堆野係三月頭打好@@ 但唔知點解一直無POST過LOL Posted at 2014-05-10 03:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|