---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
UM>....又係勁耐冇打過日記~
我返左馬來西亞~因為要攪ge身分證= =~
我琴日就岩岩返到馬來西亞~累死我~
KEN黎接我機~我一見到佢~我就真係O左咀= ="
佢個頭就真係好七LO= ="遲D POST相~
由佢個FD載我地返屋企~終於見到婆婆啦~
就真係勁掛住佢><
我而家都好掛住耀><
之後今日返返黎IPOH~因為要整野~~~
發現LE到有電腦~~勁開心~~~~可以開MSN~~
見YOYO仲有耀傾計~~~~愛爆你喔~~~勁掛住你~~~~~