---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
琴日跑完9黎.....今日一起身隻腳如我所料~
好痛= ="由其是隻大腿.......好痛><
衰虫今日冇返><悶死左~好彩lunch都有so爺仲有彭彭陪我~
先冇咁悶~而家d miss痴哂~係咁dict係咁dict......累死左....
sor呀><kawai and so子~本身話去而家又唔去~
因為真係好累><下次我一定同你地一齊行街>3<