首先THX返SO爺~你真係好好人呀>3<琴日蟲冇返學~
好彩有你陪我食LUNCH JA~最好就係~你竟然主動問我去唔去~
感動死我啦~HAHA~
今日都係好凍><凍死啦~食LUNCH個陣~我同蟲因唔想出去食~
同佢地一樣叫野食~根住班男仔幫手拎返黎~我明明係清湯架MA><
點知食左落去先知係少辣WO~我少少辣都唔得架MA><食到我喊哂咁= ="
仲要比人虧= =死仔.....食到個咀朣左= ="><
放學又要補課~你.....真係~憎死你~
我最憎人屈我!火都黎仲要又要叫錯我個名~我個名好難記咩?下?!唔識呀MA係~話我唔上心?
頭先我一路係到做數~你咁屈我?!火都黎~忍唔住駁返佢LO~
你係要咁講冇野好講啦~勁火LO!














火!!!!