---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
唉....le幾排都唔知做咩~成日都想訓~好想訓~
一訓就好似昏迷咁......唔知點解~一小息一落堂就訓~
今日我自己COM個陣~差D訓著~係到死撐~....好辛苦><點解會咁~
UM....達~聽日GE SHOW要加油呀~支持你>3<