今日終於返到黎香港啦~係飛機到呆左成10個鐘= =
又訓唔著wo....係到睇戲~訓下又醒下咁~
同呀olivia傾下計咁~返到香港~未落機就打比佢~
同佢傾左一陣~~返到黎有d唔慣~香港真係好熱= ="
返到黎mum叫我去剪頭髮= =""我覺得自己好7~
前面好短呀><快d長返啦~~~好啦~由今日開始~我會每日打返我係英國寫ge日記~~~
多ge每日2篇~~呵呵~
![]()
7月9日
其實而家正確黎講應該係7月10日~而家係凌晨1:10~雖然12:45am就上左飛機~
但係都等左好耐先起飛呀~
講真呀~雖然係起飛前~係屋企都有打電話比佢~但係起飛無耐~
我就已經開始掛住佢啦~琴日同佢出街臨走搭mtr個陣~佢話唔想我走~
攬到我勁實~聽到佢咁講~講真~攪到我都唔想去啦....
想陪住佢~唉...死啦~跟住LE3個星期實勁掛住佢~又見佢唔到~
最慘就係聲都冇得聽呀><
講返頭先呀!就真係嚇死我~有個外國人冇啦啦走黎同我講野WO~
都幾令仔架~我又唔識佢WO~我都唔知點解~仲要後尾冇啦啦貼到勁埋= ="
唔知佢想點~好啦~今日講住咁多先~












