---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日係CE MATH~~唉...真係冇信心呀~
考左幾次MOCK~都係唔合格架啦......今次我就真係~
HAHA~去送死...真係唔識WO~好多都唔識~都係空白GE~
MC都OK啦~起碼有得撞呀MA~冇野好講....
灰到.....><仲有聽日呀~考埋聽日~所有筆試就考哂啦!!!!!!
加油呀~努力!!!!之後就可以玩餐飽啦!!!!!