今日一起身∼就諗起要上台講野==”好灰呀><
今日一返到學校上中史個陣∼唔..ok la∼上堂都唔錯咁la∼
不過今日數學堂就同kawai玩多過聽書lo∼呵呵∼
之後上CIT∼唉∼聽miss講有關會考d野...好難呀><
都唔知佢講d咩....第5,6堂都冇上堂∼因為去左彩排∼
到左週會果陣∼真係好驚架....等果陣∼我真係驚到想嘔呀∼
但真係講ge時候∼又唔係真係話咁驚∼但係好似講得快左d lo...
但∼算係咁la∼第一次上台講野∼算好架la....
放左學之後就去左買yoyo份生日禮物∼呵呵∼好得意架∼
yoyo∼生日快樂呀∼希望你like份禮物la∼













