---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日好無聊ar~悶死la~我又係成日都係到睇小說~之後就係到作文~
今次篇野好難作~因為今次miss話唔好直接話比佢知個地點係咩~所以有d難作~
最後我用左1個半鐘黎作~其間問話ar紫點作好~但佢就係到講鬼故=="
好驚a><之後就上左ro~但係都冇人==又同ar欣傾左陣~到左夜晚又同kawai~soso佢地傾~