今日做咗好多野...
今日又去咗牙琪屋企(呢排成日放咗學都去牙琪屋企)
著咗佢D衫,仲著埋佢對鞋tim...
今日係牙琪屋企樓下剪咗頭髮,
我覺得我好7,好7!!!
都吾知返學果陣點好...
今日剪完頭髮之後,去咗會所個廁所影相
(仲做咗D得我、牙琪、Mandy Ma & Cheung 正義先知既事...><)
但係...唯一未做既係online reading...唉!