你又話嚟~點知冇嚟囉...咩事?!
搞到我放學之後真係系度等你(哋)
如果吾係真既就吾好講啦...吾該!!!
唉!今日派咗卷啦~好差lor...除咗maths之外,
仲好開心tim!^^
我啱啱收到maths卷既時候真係好開心,
但係過咗一陣~我竟然吾開心,仲系度怪自己點解會咁大意
真係好希望可以時光倒流呀~ ~ ~
我仲發覺同同學一齊溫既果D科目真係有進步嫁...
牙女,我系度恭喜你呀(你知咩事嫁啦,我吾講到出面啦).
但係一定要記住同你講既野,
如果吾係...最後受傷既只會係你自己.