| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 26 日 星期一  |
難到我真的不能忘記<他>嗎?  |
分類: 未分類 |
s
|
|
|
fung 於 2005-12-28 02:36 PM 發表:
算把啦你........雖然我未試過有d咁既事,不過我都好同情你,
同埋我想問呢,海王星係邊個?
|
網主回覆
我多謝你的同情∼同時我亦多謝你的留言∼
乜我有send我個日記網址給你咩∼
海王星出曬名∼是一個星體∼這星體和你冇分相似的∼
(仲有∼好耐冇見你了∼亦好耐冇見過1C班的同學了∼你安潤的家裝修好了沒有?)(請回覆∼)
Posted at 2005-12-28 02:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
丫瑤 於 2005-12-26 02:59 PM 發表:
妖~都話左你架喇...連丫戴都話我岩呀...
好心你啦...就連丫鄧都話忘記唔到流星啦...
更何況你喎...一定唔得喇...仲有呀~
你番學又會見到佢...點忘記到佢呀!
|
網主回覆
又是罵我的留言∼夠啦∼我被你罵夠了∼我忘記他要的是時間∼給我一點點吧∼ Posted at 2005-12-27 06:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
丫戴 於 2005-12-26 02:02 PM 發表:
唉 . . . . !!!
忘記唔到咪唔好忘記囉 . . .
你方你成世都鍾意佢咩~!
咁樣你會好辛苦稼~~
雖然我唔<佢>有咩好鍾意~!!=.=
|
網主回覆
好慘∼估唔到阿瑤咁勁∼連你都覺得佢罵得對∼
 Posted at 2005-12-26 02:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|