*NOTHING IS IMPOSSIBLE*

"若舊有記憶不可以用慢鏡拍低
隨時代變遷快樂流逝
並沒有什麼好比友情難以取替
從無懼歲月每分鐘的洗禮" <<難以取替--洪卓立>>
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"人生在世,能夠有知己可一同分享快樂憂傷,這是十分難得!
一個關心自己,愛護自己,疼惜自己的好朋友更是可遇而不可求."
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我們之間  棒棒堂
這一段時間 有著什麼樣的畫面             喜怒哀樂全寫在日記裡面
發現 每一頁全都是 經典                   所有的故事都值得紀念
現實的考驗 我們說好一起面對          不管多久多遠絕對不喊累
期待 彼此更美好的 明天                   我們說好誰也不放棄誰
手牽著手(連成線 最緊密的圓圈)           肩靠肩(每一刻都好像在身邊)
深呼吸 做你最高的堡壘                     風吹過的海邊 雨水下過的季節
讓我好想念
我們之間 不會有改變                      相同的起點 一瞬間 變成了樂園
我們之間 轉了一大圈                         相同的終點 會發現
所有的心願 會實現
一輩子也會愛我的好朋友,Don.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chanwing
暱稱: CHICKEN RAIN
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-09-26
2009-09-17
2009-09-16
2009-09-07
2009-09-03
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 501
留言總數: 355
今日人氣: 2
累積人氣: 68610
2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天
都唔知部電腦搞咩....d字變左做亂碼!!

噚日用左大半個鐘打diary.....點知個"佢"字變哂做亂碼,真係xxxx....激死人啦! 識睇就睇啦! 唔識睇就算啦! 無時間再打啦! 今日一起身就開始溫Biology,o岩岩溫哂.....等間溫多次History...太多測驗啦! 聽日Biology...星期二就History小測...星期三就係中文....星期四Biology默書....星期五Chem默書,再加英文Listening....呢個星期又full左啦! 真係唔係講笑....上個星期諗住唔打diary,點知條氣頂唔順,死都要打! 聽日講真,真係未必有時間打呀! 聽日Lunch之後,就走人,去西區體育館打羽毛球第二場分組賽,之後又要補習,番到黎又要溫History....very busy!!

講下噚日仲未講完o既野.....有時一下子唔係好記得,依家記起又再打過....kaka!! 可能我個人係怪怪地,同左一個人反左面,之後又發覺又無咩,想friend番,通常我都唔會同o個個人講番野......今次佢實話我老屈佢! 跟住就肯定鬧我一餐.....費事咁樣衰呀! 我都唔知點解會覺得佢係鍾意LA,如果淨係因為佢成日同LA一齊而咁話佢o既話,我覺得好多女仔都會俾我咁話lor......我覺得佢係咁,並唔係因為呢個理由! 係因為佢成日阻住我,我覺得......如果唔係鍾意佢,又做咩阻住我....又成日話我唔得,身為我好朋友都要"踐"多兩腳......呢個時候,我就好懷疑我係咪信錯左你,係咪錯選你呢個好朋友.....明知我o個時無咩信心,需要身邊好朋友o支持,俾d信心幫我! 你就倒番轉,將成盆冷水淋落黎.....你講一次話我唔得,我d信心就跌一次......仲要話係當我friend先咁講.....呢d野,一次就夠! 你講一次,我都夠hurt! 仲要係咁講,好似好得意.....NKY今年先同我一班,無可能俾你更加了解我! 但係最起碼NKY俾到我需要o既野! 係我最需要o既時候,係我隔離......兩者做一個對比o既時候,我真係對你感到極度失望! 當正你係好朋友,有幾可我係會唔幫你,就算我係唔幫你,我都係迫於無奈.....有咩又同你講! 我都唔知點解你會咁對我.....我有對唔住你咩? 我覺得無....如果真係有o既話,你咁"踐"我,你咩仇都已經報哂......我又再一次對好朋友失去信心,無人再值得我去信任,點解每次我對你地咁好,你地都一次又一次咁對我! 難道我身邊已經再無好朋友,有o既,只係一d酒肉朋友?? 真係只有師姐先最值得我去信任,永遠都唔會出賣我?? 身邊o既好朋友係咪只會"哄"你落搭.....係咪真係"你當人係寶,人地當你,只係草!".......連續三年信錯左人! 唔通我呢一世都係咁! 好朋友係咪真係咁難搵......我知我咁講,又好似唔知點咁! 又有d自相矛盾.....我係想同佢friend番,但我真係希望佢明白知道我點解嬲佢! 我唔係一d"o岩聽就聽,唔o岩聽就聽"o既人....如果你真係覺得無可能,我希望你真係幫我! 唔係得個講字,係咁係度潑我冷水! 我真係希望你明白我係需要一d點樣o既friend!!

打完之後,個人有d無mood....有d嬲佢,但係又唔知點咁.....唉.......Charrie B前o個排都同我講,話d野全部都係我自己搞出黎.....我都唔係好想咁搞! 我都唔想搞到3D分化.....但係,我真係唔係一d好忍得o既人.....咁我覺得唔妥,就自然出聲! 呢個係我o既性格.....其實,我真係可以當無野發生過....但係佢又唔解答我心入面o既疑問! 唔通你地唔覺得既然佢又唔係鍾意LA,但係又阻左我,你地真係覺得唔奇怪! 我真係覺得好奇.......LA話佢女朋友要對佢有信心,雖然我依家未係,遲d就唔知.....但係今次之後,我都唔會再亂諗野gar啦!!

刊登時間︰2005-10-30 11:44 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Chanwing 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]