| 久違了的Blog...我將你擱置得太耐啦! 今日開始,"我們"要做親密的朋友啦
昨天係Mother's Day*, 一早起身就做乖乖女同慰姐去.彩福.霸位啦, 請大家飲茶都要有誠意既..
好多人, 足足等左1 個鐘....
龍疐飯不俗..so far 食物一般啦
之後下午轉戰沙田,就等我share 昨天的戰利品啦

見平平地,粗著都得,又可以襯到的d花花裙^^..不過要A君等咁耐,SORRY
行行下見到有MACAROON, $60 / 6P, 其實味道一般,太甜, 但食嗰陣好開心, 五顏六色

夜晚仲去左A君媽屋企, AUNTIE 整左西餐, 好滿足的一天。
|