今天我試了從未試過的事情
為什麼這些事會發生在我身上??
你好衰格…係咪得閒無野做…?!
我用咗好耐時間做啦…
伱甘做太衰啊,侑冇林過倭感受噶.......1DDD
你實在傷得倭太深le
倭永遠都會記主噶 ^_^
做朋友做到甘真系對伱好失望.....
你估你咩?!
咁叻我哋就唔洗黎ou返學啦…
仲好,5想面對伱啊 *_*
伱呀!次次次次做錯野都5認
至討厭Le...<>>>
伱以爲想同倭講返野就冇事啊..
米以爲拉
唉…有D人就系甘啊拉??
搞到倭D幾日個秂都冇心情!邊個可以幫幫倭啊!!thx… <......>










