今日系5.2號.....
奧運聖火系香港傳遞...
身為境內傳遞首站..如果系身為香港人應該覺得光榮...
聖火從今日開始系中國境內傳送..
聽日將會去到澳門..
進行第二站傳送....
5.7號就到廣州咯...
好期待錒..
雖然硪個日要翻學...
但硪都要用心袪支持咖...
今日好無聊..成日都系屋K..
唸主做作業咖...點知又屋想做..
唯有野D先做咯..
假期仲有一日咱... 要好好珍惜先得...o(∩_∩)o...