oh~琴日唔記得左寫日記tim~唉!琴日派左3科,又2科唔合格,math paper 1差4分合格,總分90分差10分,到hist 得34分,差1分就合格嫁la,激死我la la~不過好在中文合格,至於今日就好d,派左2科4份卷,i.s同eng,i.s就岩岩合格law~英文簡直離唒譜,自己最掂果科得102分,listening差4分,總分得果2百幾,真係想跳樓死,我有史以尼最新低,比人足足扣左18分!!!
聽日重要派geog,epa~今鋪真係死得la~
oh~聽日啊哥生日lu,但係唔知送咩比佢好呢~
好累累ar~訓陣先至諗諗la~
|