今日都好番d la~心情平伏左d la都算,不過返屋企果陣諗左d野,就係~點解要憎人law,因為我總係覺得被人憎果個都好辛苦嫁,但係果少少ga人憎哂全班會好開心嫁咩,我自己就好少憎人,因為我覺得冇咩好憎,但係真係憎嫁話,都係憎幾日~唉~好累累ar~