今朝爆早 5:50分 起身-_- (婆婆叫我起身咋!!)
伯娘同佢個FRIEND係樓下叫我走人
係媽閣廟等咗一陣,伯伯Gallo 喳爸爸架靚車過黎。。。
然後上車去同爺仔過路氹做水站,等咗一陣,D 物資黎到
開始斟滿D水比跑手們飲..........
由於我地3個個站係第1站,所以好快做完
斤住去尾站最準備(本來我地只是做1個站,但係咁好玩,俾D愛心做埋lo)
9點左右做完,番Macau
11點去飲茶. Afternoon:去威尼斯睇網球爭霸戰
R.Harrison 幾靚仔啊 睇睇下 攰度訓咗
今晚買咗個傘仔黑色, Thanks so much, Mommy
|