Cheng_2's blog!

♥Only Luv LF!?
y0u Always In my Heart is ok!?'
Maybe y0u do not luv Me'
But I sure I can Luv y0u 4-ever'♥
Cheng_2ii
暱稱: ♥-ah'2*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
♥.Exam;
♥'. I'™m lovin i...
♥. 屌佢老母-V-!
Xdd!
好耐無打-V-
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 119
今日人氣: 4
累積人氣: 2015
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 24 日  星期四   晴天


' 第1次同LENG*2去街XD!

今朝9點幾起左身' ONLINE左一陣- - 12點幾搵3閃左出去搵C*LENG了!!

今日真係好鬼熱,, 陰公..曬到豬頭咁!! 個頭頂係可以熱伽囉!! 勁唔勁!?

唉-0-尼排係屋企自閉...今日終於出返尼LEE個世界LU!

同LENG"2去左影貼' 我影直頭係睇唔到眼..喲陰姐住哂..成隻鬼咁- -!

影完貼..行左陣板樟堂..之後搭車陪LENG*2去二字街行下-0-

買完要買既野..就同佢周圍行..行到4點幾..好肚餓去食野啦..點知搵左好耐先耐到一間有冷氣而又有卡位既咖啡室食野..

之後我地入到去唔係食野囉..而係影相..係咁影...PS. 戈陣入面得我地兩個同埋第2個卡位既人..成間野得4個人..所以唔會好樣衰XD

食飽影完...正當我地返返白鴿戈陣...有兩條麻甩條同我地講野- -無奈我地即閃..

返到白鴿..好想去次所..所以就落佳景次所喇...HA! 打比丫潼睇下佢地係咪佳景....點知係度..好HAPI!

重有2Mi.. 雞康咁啦.. 其他我見唔到了!! 之後就陪LENG"2走人返屋K 

之後6點幾返到屋企ONLINE了!

今日就係咁過左喇!

 

本身影左好多.. DEL左喲.. 比兩張你地睇NA!

森美!! HA! LENG*2我講咩大家心知吧XD!

 

睇完留CM吧!! CM..CM!!

刊登時間:2007-05-24 07:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Cheng_2ii 的日誌)


leng傘 於 2007-05-25 06:28 PM 發表:
haha"

初一墓~~出名廢GA!!

HAHA"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'   渡廢就渡叫初一墓吧XD!
Posted at 2007-05-25 06:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



S!U嘉 於 2007-05-25 05:55 PM 發表:
再黎多個cm
唔介意丫嗎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'    HA! 唔介意'
今晚日記記得上尼留CM喇-3-!
Posted at 2007-05-25 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



敵 於 2007-05-24 10:13 PM 發表:
好多CM喎!!
第一次黎,,
用QOOZA!?
我中意XG多D!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'   好少咋!! 你重多啦!!
我唔鐘意XG! 好煩伽=3=!
Posted at 2007-05-24 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*--牙琳... 於 2007-05-24 09:42 PM 發表:
令左波..怡姐..
留番個CM先..!'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'   琳姐=v=! 你都唔差ah!
你靚好多XD! THQQ  CM!-3-
Posted at 2007-05-24 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



= ['LEI__ 於 2007-05-24 09:23 PM 發表:
LENG"2?? Bin個黎嫁.??''怡姐.令左wO'.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'    莉姐-333-! 你刀靚左好多NA!
係咪咁講先?
Posted at 2007-05-24 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



落影 於 2007-05-24 09:14 PM 發表:
又會靚女左咁多既,,,
留左cm啦
ka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'    屎忽佬係咪玩野- -?
嘔電-0-!
Posted at 2007-05-24 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



●`呀WA'+° 於 2007-05-24 08:52 PM 發表:
留番個CM先',,
KAA',,
你好令女AR'-V-'
XDD',
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'    華!??
THQ CM!
靚女- -唔輪到我!
Posted at 2007-05-24 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IMADICE 於 2007-05-24 08:42 PM 發表:
呵呵*我黎留CM啦>V<
開心呢-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'      滴滴=3=!  THQQ!
我好開心XD
Posted at 2007-05-24 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



[!SIUFISH] 於 2007-05-24 08:41 PM 發表:
今天真的是熱熱的''
我也變了熱熱豬''
等我睇下您d 令令相先!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

AH魚變了煎魚了!
熱爆丫今日- -睇我喲FD就靚- -
我!! 不是靚女!
Posted at 2007-05-24 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leng傘 於 2007-05-24 08:38 PM 發表:
haha"

今日好開心ar~~~

sammy...-.-"

ok na~~明就ok~~唔洗咩ga-.-"

嘿嘿~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

LENG*2!
今日好多謝你唷!! HA!
SOME  BEAUTIFUL喎- - 大家心知吧!!
HA! 我天日會拎張相去發揚光大-0-!
傳遍初一墓XP! HA!
Posted at 2007-05-24 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Cheng_2ii 的日誌 ]