| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 24 日 星期四  |
| ' 第1次同LENG*2去街XD! |
今朝9點幾起左身' ONLINE左一陣- - 12點幾搵3閃左出去搵C*LENG了!!
今日真係好鬼熱,, 陰公..曬到豬頭咁!! 個頭頂係可以熱伽囉!! 勁唔勁!?
唉-0-尼排係屋企自閉...今日終於出返尼LEE個世界LU!
同LENG"2去左影貼' 我影直頭係睇唔到眼..喲陰姐住哂..成隻鬼咁- -!
影完貼..行左陣板樟堂..之後搭車陪LENG*2去二字街行下-0-
買完要買既野..就同佢周圍行..行到4點幾..好肚餓去食野啦..點知搵左好耐先耐到一間有冷氣而又有卡位既咖啡室食野..
之後我地入到去唔係食野囉..而係影相..係咁影...PS. 戈陣入面得我地兩個同埋第2個卡位既人..成間野得4個人..所以唔會好樣衰XD
食飽影完...正當我地返返白鴿戈陣...有兩條麻甩條同我地講野- -無奈我地即閃..
返到白鴿..好想去次所..所以就落佳景次所喇...HA! 打比丫潼睇下佢地係咪佳景....點知係度..好HAPI!
重有2Mi.. 雞康咁啦.. 其他我見唔到了!! 之後就陪LENG"2走人返屋K
之後6點幾返到屋企ONLINE了!
今日就係咁過左喇!
本身影左好多.. DEL左喲.. 比兩張你地睇NA!

森美!! HA! LENG*2我講咩大家心知吧XD!

睇完留CM吧!! CM..CM!!
|
| 刊登時間:2007-05-24 07:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
leng傘 於 2007-05-25 06:28 PM 發表:
|
網主回覆
' 渡廢就渡叫初一墓吧XD! Posted at 2007-05-25 06:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
S!U嘉 於 2007-05-25 05:55 PM 發表:
|
網主回覆
' HA! 唔介意'
今晚日記記得上尼留CM喇-3-! Posted at 2007-05-25 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
敵 於 2007-05-24 10:13 PM 發表:
好多CM喎!!
第一次黎,,
用QOOZA!?
我中意XG多D!
|
網主回覆
' 好少咋!! 你重多啦!!
我唔鐘意XG! 好煩伽=3=! Posted at 2007-05-24 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*--牙琳... 於 2007-05-24 09:42 PM 發表:
|
網主回覆
' 琳姐=v=! 你都唔差ah!
你靚好多XD! THQQ CM!-3- Posted at 2007-05-24 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
= ['LEI__ 於 2007-05-24 09:23 PM 發表:
LENG"2?? Bin個黎嫁.??''怡姐.令左wO'.
|
網主回覆
' 莉姐-333-! 你刀靚左好多NA!
係咪咁講先? Posted at 2007-05-24 09:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
落影 於 2007-05-24 09:14 PM 發表:
|
網主回覆
' 屎忽佬係咪玩野- -?
嘔電-0-! Posted at 2007-05-24 09:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
●`呀WA'+° 於 2007-05-24 08:52 PM 發表:
留番個CM先',,
KAA',,
你好令女AR'-V-'
XDD',
|
網主回覆
' 華!??
THQ CM!
靚女- -唔輪到我! Posted at 2007-05-24 08:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
' 滴滴=3=! THQQ!
我好開心XD Posted at 2007-05-24 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[!SIUFISH] 於 2007-05-24 08:41 PM 發表:
今天真的是熱熱的''
我也變了熱熱豬''
等我睇下您d 令令相先!!!!
|
網主回覆
AH魚變了煎魚了!
熱爆丫今日- -睇我喲FD就靚- -
我!! 不是靚女! Posted at 2007-05-24 08:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
leng傘 於 2007-05-24 08:38 PM 發表:
haha"
今日好開心ar~~~
sammy...-.-"
ok na~~明就ok~~唔洗咩ga-.-"
嘿嘿~~
|
網主回覆
LENG*2!
今日好多謝你唷!! HA!
SOME BEAUTIFUL喎- - 大家心知吧!!
HA! 我天日會拎張相去發揚光大-0-!
傳遍初一墓XP! HA! Posted at 2007-05-24 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|