Cheng_2's blog!

♥Only Luv LF!?
y0u Always In my Heart is ok!?'
Maybe y0u do not luv Me'
But I sure I can Luv y0u 4-ever'♥
Cheng_2ii
暱稱: ♥-ah'2*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
♥.Exam;
♥'. I'™m lovin i...
♥. 屌佢老母-V-!
Xdd!
好耐無打-V-
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 119
今日人氣: 22
累積人氣: 1983
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天


' LEii .. 2M! .. T0nG!我很♥你們=v=!

今日既野真係有排講=3=!

今朝係學校無乜野GE! 無拿拿做左澳門版"蒙羅麗沙".. 比呀SIR吹漲!之後電腦堂考試-0-唔識! THEN.. 放學=v=!

一返到屋企.. 老母走左佬.. 今晚唔返尼..YOYO! 我很她-3-!

之後ONLINE MSN! 3點幾.. 訓教! 4點幾.. 比潼姐的電話嘈醒左.. 唸住落去聽電話!! 點知意外發生了!

吊!! 訓到懵哂.. 落樓梯成個碌左落去...仆街==" 但係..最後我負傷去聽電話! 佢地問我出唔出- -!我要等我老母打尼我先出得.. 因為我係老母心目心永遠是乖女-3-! 係咪好乖先?

6點.. 佢終於舍得打比我嚕! 聽完電話.. 唸住抖陣先出去.. 點解無幾耐Ar莉個電話就到了! 聽完電話- -9秒9飛去換3!

7點..搞掂哂所有野... 出門口前莉姐又打尼吹- -無耐..即刻飛落去..

落到去..果然係佳景門口等我!! 我你XD! 入佳景...2M!閃出尼! 索左勁多-3-! 未入去就上左麗豪吹水嚕!

明明我介左煙伽喇...今日又死返係呀莉包雲仔手上==+* 無雙肝啦! HA! 同佢地吹水吹到7點幾8點.. 落返佳景!

玩左陣... 唸住上返麗豪吹水- -電話殺到! 我姨媽鏟上我屋企- -SHIT! 我飛返上去- -我同我個妹既團結精神..你地恨唔到伽喇..HA!

之後.. 我刀未坐低就有條仆街打返搵我老母..問佢乜水唔撚答..佢比我吊到仆哂街CUT我線.! 含柒BA屎忽鬼.!

聽完電話..發姣自拍柒照..之後沖涼! IT's OK! 搞掂哂..好肚餓..我落到去姨媽買左M記比我食-0-我發覺原來佢除左煩之外!刀幾好人GE!

食完ONLINE MSN- - 2M!同呀莉去左NET D上網! YOYO! 我們3友誼不變?

我決定P0我既核突照之前..PO左呀莉同2M!既靚相先==+呵!

2M!                                                                                   LEiii'

                                                                      

                                        YeE!                                                             

                              

 

 

刊登時間:2007-05-26 09:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Cheng_2ii 的日誌)


leixd 於 2007-05-27 02:14 PM 發表:
-0-'玩野aR".怡姐.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'  無挽Ar! 你靚要SO出尼比人欣賞..!
Posted at 2007-05-27 07:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuka424 於 2007-05-27 01:52 PM 發表:
yo\\/\
你個blog好令喔=.=}
比個cm你先%*_
13y:siu嘉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'     我個BLOG叫靚=0=
無其他千千萬萬個靚過我N多既BLOG叫咩?
THQ  CM!
Posted at 2007-05-27 07:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



[[♣!!Bo♥**}} 於 2007-05-27 12:11 PM 發表:
*CM]]

YEe令女and2MI也令令andLei刀好令...

個個刀好令....Sup*!YEe滴日記..


我是第1次上黎...so吾知講咩好aR?講得吾好SOR ar!*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'    唔緊要吧!! 多喲上尼留CM!
FD嘛XD=] 我個莉莉同2M!梗係靚女NA!
Posted at 2007-05-27 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



-2Mi* 於 2007-05-27 10:32 AM 發表:
我終於死到上黎;!=]
*V*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'  2M!-333-! 咁早要你上尼! HA!
梳V!! 有你大頭照係度=3=上尼睇下刀抵啦係咪先XD=]
Posted at 2007-05-27 10:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



〃╰┐牙豪╮ 於 2007-05-27 10:09 AM 發表:
d相好令令ㄚ
我下次離請你M記ㄚ
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'  THZ! 2M!呀莉先係!
講過要算數.. 你差我個M記-3-!
Posted at 2007-05-27 10:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



S!U嘉 於 2007-05-27 09:27 AM 發表:
有得食m記你就好la
bu過我媽zi有時都會買番黎食ge
莉姐and 2M!姐and怡姐都令令喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'  M記幾時刀有得食既!但係佢買比我食真係唔會多得幾多次-3-!
SO! 今日至發覺佢有佢的好!
莉姐2I姐就靚...我..收皮吧.
Posted at 2007-05-27 09:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIU_BO1314 於 2007-05-27 12:19 AM 發表:
D相相|-|ao靚aR
你就好La,有人請你食M記aR
唉!!同人唔同命
SuP!!POST多D靚相黎睇下
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'     梗係! 2MI同莉姐唔靚就假!
 我會出賣更多人==+!放心!
Posted at 2007-05-27 12:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Weng_Man 於 2007-05-26 11:00 PM 發表:
怡怡,..咁我na,'.-33333333-.,||
你唔愛我了,.>w<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'   我超愛你=3=! 日日見點會唔愛B0rr!
♥♥♥♥♥2蚊-3-!
Posted at 2007-05-26 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*Teng§__ 於 2007-05-26 10:47 PM 發表:
算您La...
呵呵,,
如果你真係話唔愛我,.,
我嬲嫁..kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'      TENG*2! 我真的好愛你-3-!
YOYO!
Posted at 2007-05-26 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



●`呀WA'+° 於 2007-05-26 10:32 PM 發表:
睇完之後笑左好奈'
D相好令令AR'
XQQ'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'     HA! 我唔想-0-
日日新鮮天天出奇MA!
2M!同呀莉就靚NA!
Posted at 2007-05-26 11:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Cheng_2ii 的日誌 ]