| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 29 日 星期二  |
| 無聊的一天=v=! |
今日.. 好似平時咁.. 返學- -!
測數- -唔識.. [ 我唔想T^T! ]
今日D堂都好FREE! YOYO! 訓教..傾計..做無聊野..我日日如事無變過=3=今日刀唔例外!
唔記得講添! 我同佢無事喇! 同親我不和戈喲人 - - 第2日我同佢一定會好返XD! 但我都唔知點解!
晏就放學返屋企- -汁頭汁尾搞好自己.. 又返學!
返到去.. 又係咁! 唉..到左補課- -
全初中學部刀有得去影相.. 得初一3個班無得去..包括我地班!
佢地既理由:因為你地尼3個班太曳.. 所以無得去- -! 比佢吹漲! 放學同2蚊一齊走..
走戈陣..得言喲高中既人走..我地兩個忽然間好似做左高中生咁XD!
返到尼白鴿..見到2Mi同佢傾左幾句..
之後....返左屋企...無嚕!
就咁過一日!
CM吧XD!唔留CM會比我[ 毒咒 ]
|
| 刊登時間:2007-05-29 08:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
留CM先.!!
系LO,我地班冇得去影相
搞到導課悶到死死下,重要比個"靚"仔阿SIR管住晒
悶死人LA
個BLOG整到好靚AR,SUP
|
|
|
S!U嘉 於 2007-05-30 05:33 PM 發表:
|
網主回覆
' haa! 乖-v-!
我咒人好毒=0=所以...你刀係乖乖地留CM吧=] Posted at 2007-05-30 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LENG 於 2007-05-29 09:48 PM 發表:
米係lo!!
我地班又冇得去!!
又錯過左一個睇令仔ga機會na!!><
|
網主回覆
' 係囉! 頂佢T^T!
你想見SOME MAY姐XD! Posted at 2007-05-29 10:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-2Mi* 於 2007-05-29 09:30 PM 發表:
|
網主回覆
' 2M! 2M!-333-!
THZ CM! Posted at 2007-05-29 10:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
y0,.就等我黎sup啦,.'.
正得好令啊個bl0g,.'g00d'.^^
|
網主回覆
' 你戈個重靚XP!
THQ U! Posted at 2007-05-29 08:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傑 於 2007-05-29 08:39 PM 發表:
|
網主回覆
' THQQ!
咁至係伽MA! XP! Posted at 2007-05-29 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|