| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| ' ♥ NO TALK-3-! |
' 今日真係無乜野好講=v=!
靜係可以同大家講! 今日曬到仆街!
再咁落去..澳門人好快變哂做非洲難民!
今日2蚊同返講.. 曬完防曬塊面會狂標水!我十分讚成! 陰公-0-"
重有"今日我唱歌XD! BUT太細聲- -MIZ刀未必聽到!琳琳唱到正爆!勁丫-3-!
今日放學返屋企途中..見到2M!.. SAY完HI就BI嚕! THEN..又撞到呀莉..SAY完HI又係BI!
真係好無聊囉返學既日子-3333-! 下個禮拜考試=0=今段LAST一段.. 努力D啦我就..YOYO!
下個星期第1日考就考兩科=0=SHIT! 各位..比個祝福我吧-3-!
|
| 刊登時間:2007-05-30 06:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
S!U嘉 於 2007-05-31 05:25 PM 發表:
我又黎cm la
hapi唔hapi先
thq你比ge祝福
我一定會撐到初2戊ga
|
網主回覆
' 都幾HAPI伽!
係至好講..初2戊死左我殺左你XD! Posted at 2007-05-31 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
見見 於 2007-05-30 10:14 PM 發表:
我返黎啦~~
你今日唱咩歌????
希望你pass exam啦~~~~
|
網主回覆
' 見見-333-!
本小姐今日唱- -" Runaway!
THQ! 我會盡量升升升-3-| Posted at 2007-05-31 01:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
S!U嘉 於 2007-05-30 09:02 PM 發表:
係丫
班長唱得超正arr
我都比個祝福你sin
就祝你考得好成績la
|
|
|
S!U嘉 於 2007-05-30 09:00 PM 發表:
係丫
班長唱到超正ar
咁我就祝你考試考得好成績la
keke
|
網主回覆
' YES! 琳琳好掂=3=
你考試一定得GE- -唔知比唔比個祝福你好XP!
比埋你啦... 一定要撐到初2戊! Posted at 2007-05-30 09:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
y0..我又黎祝下福sin,.^^
永遠sup你啊,.'.>3<
|
網主回覆
' THQ 你啊2蚊-3333-!
你刀要PASS! Posted at 2007-05-30 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
比個祝福你先,考好個試,SUP爆你AR
講起今日唱歌,班長真系好大聲AR,勁
BUT我都唱得好小聲JA..
|
網主回覆
' 對啊! 琳琳係得GE!
THZ! 我刀祝你考試PASS到XD! Posted at 2007-05-30 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
〃╰┐牙豪╮ 於 2007-05-30 07:02 PM 發表:
留cm仔先
唱咩歌ㄚ今日
一定唱得好好聽
好想聽添
今日真係超熱熱
|
網主回覆
' THZ CM!
我聽歌好嘔- -"
-3-!好難想像一個會聽完我唱歌既人唔死-0-" Posted at 2007-05-30 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|