Cheng_2's blog!

♥Only Luv LF!?
y0u Always In my Heart is ok!?'
Maybe y0u do not luv Me'
But I sure I can Luv y0u 4-ever'♥
Cheng_2ii
暱稱: ♥-ah'2*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
♥.Exam;
♥'. I'™m lovin i...
♥. 屌佢老母-V-!
Xdd!
好耐無打-V-
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 119
今日人氣: 21
累積人氣: 1982
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天


' ♥ NO TALK-3-!

'    今日真係無乜野好講=v=!

靜係可以同大家講! 今日曬到仆街!

再咁落去..澳門人好快變哂做非洲難民!

今日2蚊同返講.. 曬完防曬塊面會狂標水!我十分讚成! 陰公-0-"

重有"今日我唱歌XD! BUT太細聲- -MIZ刀未必聽到!琳琳唱到正爆!勁丫-3-!

今日放學返屋企途中..見到2M!.. SAY完HI就BI嚕! THEN..又撞到呀莉..SAY完HI又係BI!

真係好無聊囉返學既日子-3333-! 下個禮拜考試=0=今段LAST一段.. 努力D啦我就..YOYO!

下個星期第1日考就考兩科=0=SHIT! 各位..比個祝福我吧-3-!

刊登時間:2007-05-30 06:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Cheng_2ii 的日誌)


S!U嘉 於 2007-05-31 05:25 PM 發表:
我又黎cm la
hapi唔hapi先
thq你比ge祝福
我一定會撐到初2戊ga
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'       都幾HAPI伽!
 係至好講..初2戊死左我殺左你XD!
Posted at 2007-05-31 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



見見 於 2007-05-30 10:14 PM 發表:
我返黎啦~~
你今日唱咩歌????
希望你pass exam啦~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

' 見見-333-!
   本小姐今日唱- -" Runaway!
THQ! 我會盡量升升升-3-|
Posted at 2007-05-31 01:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



S!U嘉 於 2007-05-30 09:02 PM 發表:
係丫
班長唱得超正arr
我都比個祝福你sin
就祝你考得好成績la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



S!U嘉 於 2007-05-30 09:00 PM 發表:
係丫
班長唱到超正ar
咁我就祝你考試考得好成績la
keke
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'              YES! 琳琳好掂=3=
    你考試一定得GE- -唔知比唔比個祝福你好XP!
       比埋你啦... 一定要撐到初2戊!
Posted at 2007-05-30 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Weng_Man 於 2007-05-30 08:55 PM 發表:
y0..我又黎祝下福sin,.^^
永遠sup你啊,.'.>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'         THQ 你啊2蚊-3333-!
      你刀要PASS!
Posted at 2007-05-30 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIU_BO1314 於 2007-05-30 07:47 PM 發表:
比個祝福你先,考好個試,SUP爆你AR
講起今日唱歌,班長真系好大聲AR,勁
BUT我都唱得好小聲JA..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'                對啊! 琳琳係得GE!
  THZ! 我刀祝你考試PASS到XD!
Posted at 2007-05-30 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



〃╰┐牙豪╮ 於 2007-05-30 07:02 PM 發表:
留cm仔先
唱咩歌ㄚ今日
一定唱得好好聽
好想聽添
今日真係超熱熱
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

' THZ CM!
我聽歌好嘔- -"
       -3-!好難想像一個會聽完我唱歌既人唔死-0-"
Posted at 2007-05-30 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Cheng_2ii 的日誌 ]