Cheng_2's blog!

♥Only Luv LF!?
y0u Always In my Heart is ok!?'
Maybe y0u do not luv Me'
But I sure I can Luv y0u 4-ever'♥
Cheng_2ii
暱稱: ♥-ah'2*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
♥.Exam;
♥'. I'™m lovin i...
♥. 屌佢老母-V-!
Xdd!
好耐無打-V-
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 119
今日人氣: 24
累積人氣: 1985
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天


' LUCKY DAY!?"

今日如常返學=0=. 唉..! 我無日唸住返學撞下佢GA! 但係自己又晏左起身!

之後返到去..佢地話佢一早返左尼NA! 同我預計時間一樣T^T! 我好傷心!

之後.. 上堂..上足咁多堂..就訓足咁多堂.! 之後.放學!

又係曬到HI狗咁- - 返屋企.. 想訓訓唔著..唔訓嚕! 汁汁個樣ONLINE左陣就搵2蚊返學"

返學途中我係無停過咁狂笑- -最衰刀係2蚊-3333-!

返到學校- -我可憐既生活開始了! 但係..我依然勁笑- -我都唔知自己笑乜叉! 之後打鐘上堂.. 我好眼訓..但係訓唔著..又唔訓..

地理小測.. 又交白卷-0-終於訓得著XD!

補課戈堂睇校刊笑到我仆哂街-0-"

到左放學...我.. KAMI同2蚊一齊走.. 行到返白鴿既時候...我差喲比人偷電話- -

吊佢老母! 其實我一早已經見到佢.. 但係- -我唔知佢想點!

好采KAMI幫我咋! 如果唔係我部電話就死左係佢手上! 佢失敗左之後.. 係巴士站張凳度眼啤啤..啤佢老母咩!

行多陣係佳景門口見到車厘子... SAY左HI就閃走左嚕我!

唸返戈個男人真係好恐怖! 佢隻眼有一邊無眼珠-0-! 好驚T^T!

 

                                `YEE♥新照'  無睇依家睇-3-有睇刀一齊睇-0-! 搵日搵人同我照攝相擺係度先XD!                      

                                                  

 

 

留CM吖唔該! 如果唔係- - 天日就踩屎XD!

刊登時間:2007-05-31 06:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Cheng_2ii 的日誌)


leixd 於 2007-05-31 09:04 PM 發表:
-V-'踩屎] =
影相下次影埋隻眼'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'         haa!
 下次同你影XDD!-3-"
Posted at 2007-06-01 01:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuka424 於 2007-05-31 08:29 PM 發表:
踩屎咁大鍋
唔cm點得呀
d相好令令呀
差d比人偷電話咁慘呀
13y:siu嘉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

' 係吖..我毒人方式一日比一日新潮=3=!
        呵呵呵呵!
Posted at 2007-06-01 01:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Weng_Man 於 2007-05-31 07:18 PM 發表:
her.又關我咩事..都話我唔係講笑話l0,.'
你自己要笑炸w0,.'= =||||
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'     HA! 真係笑死我-0-!
 我一笑就停唔到- -我唔想!
 但係我笑係因為你戈句說話搞成咁XD! =3333=*
Posted at 2007-05-31 07:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LENG 於 2007-05-31 07:16 PM 發表:
下...

而比人偷電話~~

嘿嘿~~kamei有經驗ar~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'         佢一定一定好有經驗XD!
Posted at 2007-05-31 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



〃╰┐牙豪╮ 於 2007-05-31 07:07 PM 發表:
cm仔到喇
咩人離嫁?
Then解可以無眼知嫁
比我見到
我驚我會雲低ㄚ
我搵日同你影相ㄚ
得吾得ㄚ?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'        好撚恐佈!
 有機會先同你影NA! HA!
Posted at 2007-05-31 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIU_BO1314 於 2007-05-31 07:06 PM 發表:
留CM先
下,差D比人偷電話AR,你真系慘AR
我D地理都唔識AR,做左第一條就冇做LU,訓足成堂
D新相好靚AR,POST多DWO
SUP啊2*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'        好慘-___-||
 喲相拎出尼獻醜=3=!
 THQ U SUB!
Posted at 2007-05-31 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



-2Mi* 於 2007-05-31 06:50 PM 發表:
冇眼朱=口=*!SHIT!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

'     好撚驚佢!
Posted at 2007-05-31 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Cheng_2ii 的日誌 ]