| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
| ... |
分類: 未分類 |
唉........好辛苦AR,,T/\T
就死NA!!><//* 嘔到7彩AR,,-3-
尋日早退返咗HM,,行行下又嘔>0<" 之後返到去2點幾......
1返到去就訓覺......訓...訓...訓.....訓到9點幾10起身沖涼洗頭!!!
之後就再訓過-V-" 頭都未`乾就走去訓
今朝又冇返,,`M!U打黎都冇聽...SOR"
同`河童CHAT咗陣,,佢地上CL//
又同`AR泰CHAT*,,比心機LA你*V*
THEN上網搵野,, `A9 A9 A9我愛你地AR!
`虎個頭超級型AR>3<,,雖然剷到好短,,但真係好靚*
之後勁睇佢地D LIVE AR!!! `虎真係索爆AR*(大愛)
THEN搵到佢地拍*FANTASY個PV `HIROTO影個張相* 個天好靚*,,
本身諗住返LUNCH GA,但到出門口個陣又嘔-3- FK 嘔,死我
又留返係HM>< "
P.S:我擺咗`A9係ALICE IN WONDERFILM
唱`*春夏秋冬個LIVE上XANGA AR*
大家一定要睇下,,好正* `虎冇著鞋周圍走,,好得意AR!!
`將唱得好似NG夠氣,,因為佢唱`GUM多歌一定會GA!! 但NG緊要!!
我支持`A9 AR!!*3*
HIROTO影個張相:

|
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
| ... |
分類: 未分類 |
`今日又見NG到`AR虎2號NA*!! 傷心
不過LE排有時見到1個都OK似伸也GE人AR,,好高,,幾靚仔AR!!!
返到去又要做功課,,救命AR!! 好攰AR!!>"<
個死人DT黃又要係到嘈嘈嘈,,好搏屌AR`佢條小朋友* 仆佢個死人臭街\\,,
早上買咗件`蘿蔔糕上班房食*,, 1件可以食足2堂LO係*U* 勁野*
ENG 2堂NG使做ORAL,,正*3* 同`NANA係`GUM係到傾偈=]
`小息周圍問人借書,,好`狼狽"[]
MUS!C上上下訓著咗覺,,超級眼訓LO NG該-3-''
CH!N MIZ冇返,,我聽`MP3,,`NANA又掛住傾電話BOR><"
佢傾完又撩交打LO條`友仔!* 我地又開始發癲NA!*=]
1落堂即刻同`NANA沖落去買野食,,M&M,,士多啤梨糖,,炒麵!! 超大浸味AR!
MATHS 2堂好悶,,係`GUM抄筆記,,6條數可以做2堂* 型咪LA簡直*O*
LUNCH WIF `NANA,,N!NG N!NG,,M!KI,,M!U,,KAFU食西*
行返去SCH個陣`M!KI又發作NA!救命AR! 點解,,點解`M!KI可以GUM低B GA?!
搞到我同M!U又噴野,,M!U噴綠茶,,直飛出黎LO係,,超型*
我就噴朱古力奶,,噴到我自己成個頭都係AR!! 超勁*=]
IH又同`NANA食野,,再係`GUM食法,,一定會暴肥AR!!><
又玩鬥快紮'邊'LO,,勁齊AR D動作!! 超1致AR*U*
B!O MIZ又問我問題LO,,好彩綿羊提我,,NG係就死得好慘NA!!
放學同`M!KI,,M!U落KF拎CONVERSE,,好靚AR隻金色!!
同`山P著情侶鞋*好開心AR!>3< 山P好靚仔,好大隻,好型仔AR!愛愛愛死你
咩人都NG可以話我GE`山P,,特別係你地LO NG該* 乞人憎的男孩們!! 凸"
`NG抵得人地大隻又NG据!! ON9完未AR?! 人地點又關你事!!
成班`仆街去死LA!!!* 超9西LO 你老味!! FUCK"
NG講佢地AR!!.............................................................................................
返到HM換完衫又出過去,,去咗醫院睇舅母仔個`BB女,,好可愛,,好得意AR!!>V<
`影咗好多相AR!! 條眉好長,,好啡,,好靚AR!!!>3<
第時我同`涼平一定可以生個100%可愛,,得意GE BB GA!!*=]
我愛`千葉涼平AR!!!(大愛) 卡哥而LE!!!>3<
愛死你AR!! `涼平BB**
我永遠永遠都係愛`涼平1個AR!!!]
P.S:今日`KAT-TUN出道NA,,恭喜恭喜!!!
M!KI,,NG好再因為佢而嬲NA,,為咗慶太,,我要你開心開心開心!!>3< |

2006 年 3 月 21 日 星期二  |
| ... |
分類: 未分類 |
聽日就係`KAT-TUN出道GE大日子NA!!!!* 好野AR=]
大家一定要支持支持AR!!*
`今日好早就返咗SCH LU,,見NG到`AR虎2號T!M*!!!>"<
返到去本身要做功課GE,,`但又冇做過!!返到去班房趕到7彩LO,,NG該
`DT,,係到行黎行去*係到晒時間!!*3* 又係到玩融膠LA,,超級臭*
D人彈開成10尺LO,,`好似生人勿近`GUM*
IH同CH!N好乖!! 抄筆記*估NG到同咗`NANA坐都有心機上堂!!神奇*
`小息,,好HAPI* 多得綿羊AR!!* 比咗份關於`山P同`KT GE報紙我
`開心死* 山P同大隻AR!!!好正*
A&D 2堂都趴咗係到訓覺*超級正AR!!!* `好舒服AR!*U*
LUNCH WIF M!U,,M!KI,,KAFU食西* `M!KI又發癲NA!!
搞到我同M!U笑到噴野!! 佢傻GA原來*
ENG頭個堂聽書,,第2堂落咗去講故事!! 講講下我竟然訓著咗!!-3-"
比人小爆-0-" 放學補PHY,,好悶AR!!!!
未開始個陣,,同`NANA玩到打晒交,,2個人碌晒落`地下LO係*
一邊補,,一邊聽`MP3,,佢ON9 GA!! 講得勁快LO,,`NG該!
自己又NG抄係黑板WO!!* 抄到人都癲!!
之後放咗本身去醫院探舅母仔GA,,`但之後改咗聽日S!N去*
好想去睇下個BB AR!!!!
LE家冇`GUM憎D BB NA!!*
冇以前GUM`反感LU!!,,仲有D鍾意佢地T!M AR!!*
THEN同咗`NANA去M記`食野,,好味道!!
之後同佢去搭車LA!!,,都見NG到AR虎2號AR!!!
有D失落T!M!! T/\T 返到HM訓覺!!
訓到07:45起身睇電視,,* 有WaT AR!!* `瑛士好可愛AR!!(大心)
扮晒認真`GUM,, 得意死*
之後打日記LU*
P.S:突然之間好想見`AR虎2號AR!!!!><
對`金色CONVERSE終於訂咗有得拎NA!!! `好野=] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 34 | »
|