body{filter:Blur(Direction=45,Strength=8)}
Got My Cursor @ 123Cursors.com
∮Cherrie㊣Twinkle∮嘅"低B"生活~
CherrieFish
暱稱: Cherrie Twinkle
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-08
哥'&s birthday 禺人...
好奈冇見la!(其實唔係...
好happy呀~
2010-01-31
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Cherrie Twinkle' s ...
Jing's blog
Show's blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 58
今日人氣: 7
累積人氣: 1132
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 26 日  星期六   晴天


有啲無奈嘅聖誕...... 無奈 分類: 未分類

琴日聖誕走咗西環果個度,探我老豆個fd一家人~我老豆個fd個仔超搞笑!佢唔係成日笑,都好cool下架。佢得八個月,但係好大件(遲啲相簿有佢個樣!)佢成日跳下跳下,一聽到啲好勁嘅音樂就係度跳下跳下~

 

係9點幾,就走,去搭"叮叮"到中環睇燈飾~睇咗一陣,就搭船走lu~係碼頭度,見到間雪糕店未閂門,就買咗杯超大杯嘅雪糕!我揀咗個"魔沙雪糕樂"中嘅"曲奇小怪",即係"豬姑叻"曲奇!底個度有啲"豬姑叻"曲奇碎+"豬姑叻"碎+花生碎,中間有pat雲尼拉("煲冬瓜"拼音)味嘅軟雪糕,面有"豬姑叻"碎+花生碎+"豬姑叻"醬~於是我就一路食一路搭船,上到岸,經已食咗一半,有啲想嘔,唯有番屋企la~唉...仲想話係尖沙咀逛一逛,順便去埋海港城一間專門賣啫喱豆糖嘅店鋪買番啲糖添......希望過兩日可以黎la

發表時間:2009-12-26 02:02 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CherrieFish 的日誌)


shadow_GY 於 2009-12-31 03:37 AM 發表:
shadow到此一留
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kafa201314 於 2009-12-30 12:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a66924826 於 2009-12-27 08:13 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mz_sweet 於 2009-12-26 05:44 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WingLambaby 於 2009-12-26 04:47 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]