今日7:15先起身呀~因為太攰啦~!!!!
尋日第一日返學,住班冇黎精神~!!!
今日7:15,媽咪叫訓我,問我做咩仲唔起身~!!
嚇死我呀~嚇到我即刻彈起身呀~!!!15分鐘搞掂~
出門口啦~出門口都好似好大風wo~算啦~唔理啦~!!
返到學校,坐左係詩詩側邊~!之後,同詩詩講講下野,喊啦又~!!
help~!!一早又喊,但係好快就冇事啦~!!
因為......阿陶,西怡同埋zoe引我笑~!!勁搞笑呀佢地~!!哈哈哈,佢地真係好呀~!!!
識到佢地好開心呀~!雖然有陣時係低b左小小,但係都好可愛呀~!!!
小息,要去搵miss luk,因為今日下就d野~!!
第二個小息,係5樓,岩岩派左測驗卷,叫左人幫我攞上去比老豆~!!
入hall,代表scout~做錯晒d野~笑死~!^^
做完晒d野之後,同miss carman luk傾計,笑死呀~!!
有我啦,SASA,吳楚瑤啦同埋MISS LUK,講人壞話~!!
勁搞笑囉~MISS LUK仲串我,佢話我乖呀,冇除帽~!!
勁搞笑呀,笑死我啦~!!!!擺埋野之後,返上班房,個個都串我~
勁無奈呀~放學個陣去左補會計呀~
明左好多啦~!好開心呀~所以今日可以開心D啦~!!
呵呵呵~
 |