CherryK : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
分類: 未分類
好悶~~
俾人逼住要做
暑期功課!!!
中學o個D永遠做唔嘅功課
>o<
尋日冇寫都係因為o甘
>3<
發表時間:2007-07-29 04:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]