仲有3日考完試 ,,
請各位考緊試既努力吧 *
俺好後悔科學冇咩點溫 ./\.
________________________________
朝早去左豬日屋企 ;: 2k8 *
Rondo你個樣吾好再搞笑d >0<!?
波士頓vS湖人輸6分-_-' 作客的我輸了..
反省!! 金塊作客波士頓 -0-'
0t兩次.. 最後波士頓輸10分 ,, 俺用金塊-v-'
心痛了 .. 最愛的波士頓 ,, 給俺親手打敗 *
1520 ;: 去置樂搵堂哥溫書 ,,
我不要在數學上再後悔 .\/. 全班頭5牙要!!`
最近聽得vR太多._.' 聽返多左本地歌 ,,
buT 聽M娘仲多-口-v 我變了國籍!??
問我鍾意邊個本地歌手-_- 揀吾到一個俾你聽 *
___________________________________
極努力的數學考試 a_a' 希望有 130分以上 !!`
___________________________________
細佬!!!?
R.A ;: 我被困了 "
Pierce ;: 咀淡先拉' R.A;屌你-v-
{TheEnd__;`}