今日1點鐘番學校整board~
諗住同魚蛋&elise去影印舖...
釘咗中文果份野先再番去~
點知原來改咗時間~
sexy lam仲等咗我地好耐~
之後擺低咗份野係影印舖到~
都冇等到就狂奔回校~
番學遲到都冇試過跑番去><"
之後比sexy lam話我地欺騙佢既感情&時間...
之後等埋ca姐&鈍鈍就開工~
同熙熙&鴨去買野飲&食~
由於鴨鴨未食飯~
我又好驚佢突然間暈低~
所以叫佢買盒飯番去食咗先~
但係就得番我同熙~
我地做咗啊一&啊二-3-
搞到我地隻手...
連人地見到都驚>3<
之後就返到到~
食野&整野~
4點多走人...
|