今日SEXY LAM發火... 好得人驚><"~ 我地仲話佢會好似做戲咁... 喊住走出去~ XDDD
今日比人罵... 仲要全班掉哂位~ 我去咗同駱嘉俊坐><" 同個只係整訓又唔講野既人坐~ 我知SEXY LAM係為我好... 唔想我掛住同人講野而唔讀書~ 但係都唔應該咁對我>3<
加油LA!!!