嗚嗚~ 我今日cp卷竟然有25分...合格呀!!! 久別的CP合格! 但係都冇用la~ sexy lam e+先黎反口~ 話我要係ut攞到60%先得><" 原本係quiz之嘛~ e+變咗ut T^T
放學原本社籃~ 但因天雨問題而改在下星期一... 唔理點都好~ 黃社一定得架! 黃社~AUSH!!!