Cheukson
暱稱: anson
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


fd~ 分類: 未分類

【注:我以下所打既野,
 唔係為咗批抨或攻擊任何一個人,
 亦都冇意傷害任何人,
 但若果我以下有邊一句係你地睇完唔中意既話,
 sorry...我向你道歉,但我必須要聲明,
 e道每一句都係我既心聲!!!】

今年既ut~
過得非常既唔開心~
一黎係成績(雖然未派,但係都知道係好定壞")
二黎係因為最近我地班fd已經開始出現咗問題!

朋友...其實係應該以心相對~
而唔係互相猜忌~
我亦好開心識到你地e班fd~
我亦會好好珍惜我地e份友情~
朋友之間可能會有好多誤會~
大家都好可能會有猜疑~
我亦承認...我都有試過~
我都有猜測過大家對我既睇法~
唔知大家點諗我~
又唔知大家會唔會唔鍾意我~
有試過唔鍾意e個又唔鍾意果個~
但係......
最後我都冇哂e d疑惑~
點解?!
原因好簡單~
就係因為大家都係已經識咗2~3年既好好朋友!

好似之前有一次~
ca姐&鈍&魚蛋~
佢地一齊避開我~
當時我唔知原因~
我亦好唔開心~
但係到最後咪又係做fd做到e+~
事後ca姐同我講番~
其實佢地係想我唔好再痴佢地~
想我同番d男既玩~
怕會影響咗我~
但係我同佢講話唔怕...
因為我地始終係fd~
唔會因此而影響我地既關係~
就算到最後我同番d男既玩~
我都唔會忘記大家既e一份友情~
我對大家既感情一樣唔會變~
我亦都好多謝佢地對我既心思~
為我著想~
就係因為大家都係朋友~
懂得為大家著想!
如果唔係朋友既話~
做咩要為你既事而煩腦??
如果大家之間真係有問題既~
唔緊要...
大家可以講出黎~
一齊解決咗佢~
e個世界冇野係不能夠解決~
只在於做唔做!!!

我好希望事情真係會被平息~
好想快d變番以前咁~
大家一齊玩一齊笑~
再沒有任何分歧和隔膜~
因為...
大家都係好朋友!!!






訪客留言 (返回 Cheukson 的日誌)


~有聊~ 於 2008-11-13 10:03 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ellaplk2006 於 2008-11-10 06:26 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L_ca 於 2008-11-08 07:50 PM 發表:
cm~
無野講...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



edison1995 於 2008-11-07 09:51 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



毛mo 於 2008-11-07 07:45 PM 發表:
我地班fd缺少左"坦白"呢一樣野,
只要我地坦坦白白咁傾一次,
我相信所有既誤會都會解開,
話哂我地都識左三年啦!
三年,都唔算短啦…(應該)
我地之間既友誼(?)唔會因咁而改變吧…
(我相信)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miki119628 於 2008-11-07 02:29 PM 發表:
我都唔知打咩好..
就此送別cm吧'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚蛋 於 2008-11-06 10:43 PM 發表:
好朋友呢一個詞語已經唔適合用係呢一個關係
今年既ut,,
應該係最唔開心既一個
大家原本係好地地既一個團體
變到而家咁既樣
真係好難想像"
問題係邊個到呢!?
唔知道
只希望劃清界線都要劃得清清楚楚
唔好講啲唔講啲 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]