哈∼ 唔知幾時慈雲山會多一宗倫常慘案呢?!
其實我前世係咪殺咗條友祖宗十八代呢!!! 點解e+要咁對我??!! 我份人真係好善良... 點解我可以忍到今時今日??? 我真係覺得自己太神奇la><" 下...其實係咪要比番個和平獎比我" 我生活係e度咁耐都仲未有血案已經係神奇-w-
um...... 聽日就去美術展! 唔知佢又有d咩新野可以搞到出黎... 好期待><" 好似好變態...xdd