Cheukson
暱稱: anson
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 11 月 28 日  星期五   晴天


win~ 分類: 未分類

哈哈∼
今年我地3D終於都WIN咗班際棋藝LA∼
我&CA姐同鴨鴨一齊去mastermind∼
仲有今日同果班咁既4S2比賽∼
班友又遲到...
仲成日話我地比錯提示...
又話要重新挽過...
真係支持佢唔住”
簡直係UN頂TABLE...
4S1之後係1D...
爭冠軍耶^^
最後WIN埋”
我地連5子棋都WIN!!!

完咗就同鴨鴨去咗陶藝學會...
ONLY TALK...
5點3就走!

聽日去〔索〕古灣...
食LUNCH 自助餐=〕

超期待...
希望唔會係失望而回LA!!!






訪客留言 (返回 Cheukson 的日誌)


魚蛋 於 2008-12-03 07:35 PM 發表:
又是我魚蛋嚕~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx~
Posted at 2008-12-05 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ching_614 於 2008-11-30 07:16 PM 發表:
不要忘記我和鈍鈍喔!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 當然唔會^^"
Posted at 2008-12-05 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



鴨 於 2008-11-29 08:47 PM 發表:
失望-V-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 沒"
Posted at 2008-12-05 06:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]