哈哈∼ 今年我地3D終於都WIN咗班際棋藝LA∼ 我&CA姐同鴨鴨一齊去mastermind∼ 仲有今日同果班咁既4S2比賽∼ 班友又遲到... 仲成日話我地比錯提示... 又話要重新挽過... 真係支持佢唔住” 簡直係UN頂TABLE... 4S1之後係1D... 爭冠軍耶^^ 最後WIN埋” 我地連5子棋都WIN!!!
完咗就同鴨鴨去咗陶藝學會... ONLY TALK... 5點3就走!
聽日去〔索〕古灣... 食LUNCH 自助餐=〕
超期待... 希望唔會係失望而回LA!!!