Cheukson
暱稱: anson
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 12 月 11 日  星期四   晴天


旅行~ 分類: 未分類

哈哈~
今日就係我地偉大既...
[Picnic]  lala"

今日超開心哦~
去大棠渡假村...
搖咗成個中先至到- -"
之後去集合咗先~
講完廢話就解散lu~
我地搵咗好耐先搵到一個容身之所------籃球場"
魚蛋..ca姐..zero..瑩&我一齊...
鈍鈍去咗bbq"
nochange & mmo & 春明就班活動~
所以我地幾個就鋤d等~
zero唔識...
開頭魚蛋玩哂-3-
之後到我黎反擊^^
特登唔比瑩開齋~哈哈!

再咗momo佢地黎就影相~
但還欠鈍鈍@@"
玩咗好耐"
就去食反~
去到就立即攞d反落個盒到~
愛黎玩"辣辣壽司"^^
食完就去會合佢地!

玩咗一陣就冇玩度- -"...
成盒反就咁比我攞返去...囧"
之後同miz 鄭玩話事啤"
超爆笑"
佢連續兩次輸...
之後當然要罰...
要佢同梁sir講"你好令仔!"
第二次就係同啊sir拖手行"
佢唔肯...但都要做"
不過係轉擦汗"
momo都有輸"
要同孫sir講"佢好有味力"@@
玩完就走...仲要係好趕果隻- -"......
仲差d比人罵囧...

之後又成個中先返到去~
影完班相就散...
我地班fd再影一張...
走人!

今日大致係咁..."
好攰><"
......8......






訪客留言 (返回 Cheukson 的日誌)


no change 於 2008-12-16 10:35 PM 發表:
再1次cm"
期待下年ge picnic!
我地班fd要keep住1齊玩..[=
呵呵!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX
55"
期待喔..."
Posted at 2008-12-24 02:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ching_614 於 2008-12-16 05:44 PM 發表:
CM到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX^^
Posted at 2008-12-24 02:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ellaplk2006 於 2008-12-14 06:04 PM 發表:
今年旅行係最好玩ge 1年
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 OK LA~
最緊要開心嘛^^
Posted at 2008-12-24 02:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



鴨 於 2008-12-14 01:48 PM 發表:









[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多







^^
Posted at 2008-12-24 02:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ching_614 於 2008-12-12 07:47 PM 發表:
我都冇玩曬....
咁岩既姐"

你地2個扮xx行路果個先好笑!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈~
係咩^^
Posted at 2008-12-24 02:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



鴨 於 2008-12-12 04:13 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX=]
Posted at 2008-12-24 02:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]