新年快樂to大家 & 生日快樂to myself ^^! 希望新既一年會有新既好既開始! 有d咩唔開心既都冇哂! 忘記過去..." 唔好再停留係果段時期" 唔好再眷戀住以前既事" 15歲既我......" 要努力上進^^ 讀書,讀書&讀書!!! 我一定要加油呀><"...... 過咗今日... 我就係個15歲既男生la" 大個咗就唔可以幼稚" 嗯!!! 好吧" 我要加油努力!!" fds... 同我一齊加油吧^^ (當然...成績好果d要多多照顧喔^^)