Cheukson
暱稱: anson
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 1 月 23 日  星期五   晴天


考完試~ 分類: 未分類

啊~
原來成個考試都冇更新過lu"
有點汗......"
e排超早起身"
5點就起><"
辛苦咗咗成個多星期~
以為終於可以鬆一口氣la
但係其實e+先係可怕既開始- -"
我都真係唔知頂唔頂得順~
唉...救哂攞命><"
學佢地咁講...
"請比多一個星期我!!"

完咗e個exam之後~
等住我既係執屋、買3~
之後係一大堆功課~
又要去拜年"
真係有夠變態-3-"
囧到死"
唔講咁多la~
仲有大把野要do!!!!!!

祝大家新年快樂!!!
             學業進步!!!






訪客留言 (返回 Cheukson 的日誌)


miki119628 於 2009-02-05 09:27 PM 發表:
-3-....擲多個cm比你 接穩喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ellaplk2006 於 2009-01-29 05:48 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



鴨 於 2009-01-25 10:42 PM 發表:
我都想要多個星期= =
發覺...真係唔夠時間用=-=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚蛋 於 2009-01-24 05:52 PM 發表:
新年快樂呀....`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kennedy_hin 於 2009-01-24 10:02 AM 發表:
新年快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]