啊~ 原來成個考試都冇更新過lu" 有點汗......" e排超早起身" 5點就起><" 辛苦咗咗成個多星期~ 以為終於可以鬆一口氣la 但係其實e+先係可怕既開始- -" 我都真係唔知頂唔頂得順~ 唉...救哂攞命><" 學佢地咁講... "請比多一個星期我!!"
完咗e個exam之後~ 等住我既係執屋、買3~ 之後係一大堆功課~ 又要去拜年" 真係有夠變態-3-" 囧到死" 唔講咁多la~ 仲有大把野要do!!!!!!
祝大家新年快樂!!! 學業進步!!!