Cheukson
暱稱: anson
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


查身分證?!~ 分類: 未分類

哇...n年冇打過blog la!

今日...
我比人攞咗我既第一次
第一次比警察查身分證

我一早就起身出觀糖睇中醫"
點知一落街過馬路...
就見到2個軍警+ 一個便衣警察
之後佢地特然叫我攞身分證出黎..."
我就話冇bring~
佢問我幾多歲"
我就求其作話12...
佢地其中一個話我唔似"
之後就搜我身~
銀包呀~電話~散紙包果d都攞哂出黎~
之後果個啊sir就話...
[睇你個樣都唔似12歲la...幾多歲呀~講la.]
佢d語氣好平和...唔係想嚇我罵我的~
所以我講真話...15歲!
佢話...咁做咩講12歲呀!
我話...我冇帶身分證嘛"
佢話...你以為12歲就唔洗帶咩?!
我話...唔係(汗")
果時我已經成個人震哂...囧"
佢又問...你犯過事咩?
我話...唔係呀!
佢問...咁你做咩咁驚?!
我話...咁我唔知你地想點嫁嘛~囧"
佢地問...你唔知我地係警察嫁咩???!
我話...唔係"
之後果d省略......
之後佢又問我屋企有咩人...
我話啊爸啊媽low"
佢就叫我打番去睇下~
之後叫我比佢聽~
佢同我啊爸講...你係咪林卓軒個爸爸?!
爸爸話...係!做咩?
佢話...我係警察"你個仔冇帶身分證喎!我地啱啱查佢身分證"佢而家要帶架la"記得要同佢講番喎"
我爸話...哦...好呀!
之後佢地問完我個名就走"

...經過e次之後...
睇怕我都要帶番張身分證出街lu"
今日好攰...食咗藥之後"
係咪多...8!!!






訪客留言 (返回 Cheukson 的日誌)


Cheukson 於 2009-02-16 06:32 PM 發表:
其實佢地真係好得閒..."
有咩做姐?!
所以先要無無聊聊咁查我身分證...
xddd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



毛mo 於 2009-02-15 10:41 PM 發表:
15歲都查?
依家D警察冇賊捉,搵野黎做?

不過我張身份證長期放係銀包到- -++
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ellaplk2006 於 2009-02-15 07:45 PM 發表:
會比人査..
暫時未試過
我一向會帶身分證出街
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]