哈哈~ 今日係sports day! 全日都幾好玩~ 因為今日我地幫林sir做student helper~ 跳遠呢!!! 原來跳遠到幾好玩~ 好好笑...xd" 有d美中不足就係有負小唔開心既事... 不過都只係小事一件姐" 不需多提><" 好la... 今日就咁多先" 期待聽日既啦啦隊大獎^^ 加油~aush!!!