um..."
其實冇咩好打的- -"
不過為咗唔洗比人話我兩個月先打一次((佢應該要知道我講緊佢")~
所以我點都要更新一下既xd"
下星期係UQ呀><"
好驚呀"
要加油LA^^"
車...某人又成日同我講話今次UT炒哂~
但係今日出既百名咪又係有佢既份><"
最樣衰既係林SIR竟然SAT比佢既Standards原來係40喎~
((我諗大家都應該知道我講邊個la!)~xdd"
哈哈~今日終於給miz wu腸到那杯涷啡la!
真係好勁~aush"((眾:係你平日辦事不力而已-3-"
哈~我愛牛扒喔"((飛踼~"
|