呼~
今個星期既quiz都考完哂lu"
等我一週回顧先><"
xdd!
星期一:IH
哈哈~還好的"
應該都仲未死得既~
希望都仲合格la"
星期三:IS
嘩~pk la"
phy...唔曉喎~
chem...aush~個electronic arrangement好彩都知點do姐"xdd~
bio...填充~easy"yeah~
總括而言~
good!((希望la~"
星期五(今日):eng
嗚..."
b part (fill in the blank)唔懂喎"囧~
美華姐也未免太狠了吧"((巴"
還好那個prove reading&reading都ok...((算係識la~囧!
冇錯la~
大致上係咁la"!
ps:不如我把這當作是週記好了((飛踼"
|