今朝早7點半起身....要攞passport!!!
仲意為會好耐添!!勁怏囉....只係花左20分鐘炸*_=之後同阿婆飲早茶!!
我地飲到10:15就走...返到沙田, 同阿婆行左陣西田....
特然發現某d野係好難得, 要好好珍惜...一去無回頭====!!
之後趕住返屋企攞project同tingdin會合.....sor呀..
之後做左勁耐....返到教會遲左!!!
完左同豆腐佢地全班人去7-11'he'左陣.....( 加油呀!! 唔洗驚表演架 )
我地係佢屋企目弟電視...比人'岐視' ...後尾無事啦!!
劉塋加油呀....慢慢忍佢啦!!!唔該哂你真係夠fd, 如果無你5知點解決!!
聽日要搞店埋份project, 要比心機呀我....'校'好過exam & '比心機做好自己ge野'!!
==開始溫書!!**
|