''~~KAI既每一日.......
我O既KAI KAI每一日....!同大家分享吓啦~~**
Cheungkingya
暱稱: kai兔`..
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!!哇卡卡...i love 電...
.....哇卡卡XDDD"" ...
....>花生show+練死...
...今日真xx呀!!羅羅同...
...好有充實ge日子**
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 18
今日人氣: 17
累積人氣: 1380
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
 
2006 年 6 月 27 日  星期二   陰天


....今日d心情起伏不定...哎~自己lo黎 感動

哎~~真係衰lo!!尋晚至走黎驚今日成績...要怪就要怪點解當初自己5努力呢??

今日成日都悶悶不樂!!好驚lo..........手又震.腳又震====

@首先係英文卷......listen==46/56
                        ge===53/100
                                 都係5滿意lo***幾差吓....

@@之後係IS lu====完本48/100

          哈哈!!比我哎返果2分返黎loXDDDDDDDDDDDDDD
          then變左50/100
          勁開心呀我 -----成個人都kai哂啦我****

@@@之後係普通話====55/70
         um........都係一般啦==XDDDDDDDDDDDDDDDD

PE堂果陣最=.="LO>>>>FREE LESSON LO----同漫姐佢地玩, 阿ken+free問我同benny借pe衫wo...哈哈!!我幾貪心, 老笠左佢一包檸檬茶XDDDDDDDDDDDDDD

哎~~lunch過左去阿媽度訢苦....完來好多人都好憺心lo

之後就到中文堂....大家都落hall對卷!!

哎~~個result-----中文讀本24.5/60
                           好失望播對自己, 胡帆出ge卷竟然咁低, 5可以做人lo....**對5住ar各位=^=;'
                       **咁又5洗驚ge____可以拉返wo, 靠中文dict.ut.平時分拉返la

!!!聽日仲要危ls+maths.呀.....最希望呢兩科合格啦啦啦=='''

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

另一單:....

           今日放學要見principal lo, 客親我.....

           放左學...我5g咩事ge, 小胡話f.1 5洗留低.....咁我地all人都help佢叫人走la............

           點知又話佢地要留......劉sir果陣勁嬲lo+驚, 怕比principal鬧====比著我都驚啦***

           知後楊+徐+小胡去追人.................

------5講la, 跟住----------------------------

          ****但係其就其左, 佢地大果班今次無鬧佢播,,,,,,,,,,,,,,o哂lo我----

5g佢地諗乜!!!!!!!!聽日又要留啦....千奇5好鬧人呀^^'''令令principal!!

***希望聽日我開開心心lo, 5好有事呀......合格呀.....5該啦!!!好想合格呀****sorry呀, ok嗎??

加油啦----kai蟲蟲= =XDDDDDDDDDDDDDDD'''

刊登時間︰2006-06-27 10:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Cheungkingya 的日誌)


哥哥 於 2006-06-28 02:10 PM 發表:
算把啦…都考完咯…考完諗咁多做乜姐=________________________=

呀…仲有…其實唔係好明你話咩呀sir 咩個到囉=_= 好似火星文咁~xd"

今日我又要自己一個食意粉嚕~xd"~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



necromanzamm 於 2006-06-27 11:31 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]