今日都係十一點幾起身~因為琴晚爸爸叫我今日要去公司~原本十二點去嫁~但係因為佢地冇買我既lunch~所以就等家姐放學買返黎la~食完之後我就去左沖涼準備出去la~點個大家姐打電話返黎~叫我要煮粥~因為佢唔舒服~所以早左返黎~因為要煮~咁我就打電話俾媽媽~同佢講我遲d黎~點知唔夠五分鐘~爸爸就打返黎~鬧我仲唔出去wor~我嬲起上黎~就同佢嘈左幾句~因為我已經打左去講左~因為家姐唔舒服~要煮野俾佢食~所以遲d出~佢自己係度講電話~唔知道~又係度鬧我~最憎d人未搞清楚件事~就鬧我~之後出到去~因為我想出街~咁就同媽媽講la~我話聽日要去街~佢又係唔俾~所以就同佢嘈~一時嬲起黎~就同佢講~我以後都唔會再叫佢~我要同佢斷絕關係~就係咁~由果時開始~我就冇再同佢講野la~我已經忍夠la~佢太唔公平la~都已經唔細la~仲成日鎖我係屋企~除左日日係屋企幫佢執屋∼或者有時出下去公司幫手∼我就邊到都冇得去∼佢話如果係家姐同我去既∼佢邊到都俾∼我就即刻鬧佢∼我說我唔係家姐隻狗∼我都有我自己想做既野∼點解你咁唔公平∼個個都可以出∼就係我唔得∼佢地係人我唔係呀∼佢地有朋友我就冇∼我再俾你咁鎖住屋企∼我會顛∼就係因為佢∼搞到我咩朋友都冇∼再係咁∼我寧願死左佢呀∼我冇辦法再忍la∼已經到左極限la∼
|