今日考英文oral,,,,都無準備過
之後去到,,,抽中卡通,,,事但9 up左個多啦a夢,,
諗住講超人,,點知俾人講左t_t
考完就去食早餐,,,之後返歸打機
下晝係度睇阿森一族,,fd話好好笑,,睇果陣係度喪笑,,,
真係好鬼搞野
---------------------------------- 我終於換哂電腦我想換既野,,,,
儲錢換埋喇叭同埋手機,,加油