今日起身無野做就打機
之後下晝好鬼悶,,,打到3點俾人叫休息,,,唉,,,
我就訓左係張床度,,,點知訓訓下訓著左好舒服呢-_-
跟住訓到5點打機,,,
打風,,,無街出,,,之後就打機--
晚上做個個香巎生生真係,,,唉- -
今日係最後做火影,,,下個星期做死亡m記,,,
不過今晚都好多野睇^^"又有巴塞睇喔,,正@@"