一個傻仔冇野做 走去打blog o既blog...
e個係我同好多朋友ge blog
歡迎大家留言...
ChiTim1006
暱稱: 添=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
睇戲~"
右過一日...
星期六 開心 好玩>...
失落...
發生好多事...
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 30
今日人氣: 9
累積人氣: 1024
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 6 日  星期二   晴天


"打靶日" 傷心 分類: 未分類

今日一個字講曬

係"o"字

人返學我返學

一返到去最"淆"o既一堂係"英文"

就係英文堂

miss見到左冇交(sba) ga名單

織黑"火"到爆

我右唔係冇做

但係人人做2頁

我『好比心機』今做左1頁=,=(唔識做...)

個lunch仲要唔停手做中文

上到旅遊堂真係頂唔到

訓左陣

比呀sir問左一問"咩事呀"

唔知邊個幫我講左句"佢失戀吖"(邊個玩我= =)

人地個個4點8走人

我仲要似足個傻仔同2個fd做sba

仲要轉組再做一次(真係唔驚做你唔死...)

做做下我地話去圖書館search

miss真係信= =

我地去左問班一樣"冇做野"ge人抄(唔同班ge=v=)

做到5點9返左上去

係學校行左4個字~"~

仲係唔見人...

我地走去問呀sir 知唔知miss係邊

呀sir話唔知 但係幫左我地打左比miss

一問之下

miss走鬼左

我地3個勁火

唔開心今返屋企

諗住食好d...

真係食得好呀

但係甜品果時

我由於飽到上心口...

但係我呀媽右叫我"唔理你呀 你同我食曬佢呀"

"o"左

到左e+我都仲未食完=,=

真係飽死呢...

 






訪客留言 (返回 ChiTim1006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]