今日一個字講曬
係"o"字
人返學我返學
一返到去最"淆"o既一堂係"英文"
就係英文堂
miss見到左冇交(sba) ga名單
織黑"火"到爆
我右唔係冇做
但係人人做2頁
我『好比心機』今做左1頁=,=(唔識做...)
個lunch仲要唔停手做中文
上到旅遊堂真係頂唔到
訓左陣
比呀sir問左一問"咩事呀"
唔知邊個幫我講左句"佢失戀吖"(邊個玩我= =)
人地個個4點8走人
我仲要似足個傻仔同2個fd做sba
仲要轉組再做一次(真係唔驚做你唔死...)
做做下我地話去圖書館search
miss真係信= =
我地去左問班一樣"冇做野"ge人抄(唔同班ge=v=)
做到5點9返左上去
係學校行左4個字~"~
仲係唔見人...
我地走去問呀sir 知唔知miss係邊
呀sir話唔知 但係幫左我地打左比miss
一問之下
miss走鬼左
我地3個勁火
唔開心今返屋企
諗住食好d...
真係食得好呀
但係甜品果時
我由於飽到上心口...
但係我呀媽右叫我"唔理你呀 你同我食曬佢呀"
"o"左
到左e+我都仲未食完=,=
真係飽死呢...
|