琴日去左lam田訓左一晚...(凍到唔想起身 )
今朝就去左屯門做左d野...
去果陣唔知到舅母係到= =
到左果陣真係好無奈~"~
我諗住坐一陣...
點幾返去...食下野之後走返tko...
但係舅母右叫左我地去食野
我地要等到城2點幾先有台~"~""
仲食到3點幾 出返去城5點啦(遲左d 比人省*.*!!!!)
我仲係lam田食左飯先返(返去果時我8度 !!!)
仲扲左呀爸呀媽要果d野返黎...
聽日唔知呀sir有冇知我今日冇返呢=v=
(比人唔記得都係一種好事 唔洗比人問 kaka...)
|