今日都冇咩大事發生
但放學我同左肥仔,峰峰,仲有家俊去食野...
我係佢地中間狂話肚餓
但係右要去寶林食野= =
我地邊行邊戶串大家 有講有笑
去到之後我頂唔住
比左$$買左個日本野食
係4個之中 我第2個食完(唔知點解肥仔點食都係最快- -")
我冇食早餐都唔夠肥仔快
返去口試之前 我同肥仔仲買左代糖糖返去食呢~xd
返到去我就同肥仔一邊食一邊exam- -""
搞到好似係到開p一樣= =
比我玩返日啦 聽日都唔洗返學
真係開心呀~